Cum să slăbești și să pierzi grăsimea de pe burtă


Pierderea în greutate este în general dificilă, dar dacă vrei să reduci grăsimea de pe abdomen atunci te vei întâlni cu un nou nivel de dificultate, ce va transforma tot procesul într-unul aparent imposibil.

Începeți-vă ziua mai devreme

Această grăsime se traduce prin grăsime viscerală, care înconjoară organele abdominale și crește riscul pentru diabet de tip 2, boli de inimă și unele cancere. Deși reducerea grăsimii de la acest nivel poate pune uneori probleme, există câteva lucruri pe care le poți face pentru a ușura întregul proces.

Una dintre ele constă în utilizarea unei pastile de slabitprecum Burn Booster, un supliment revoluționar în materie de arzătoare de grăsimi. Care sunt cele mai bune metode pentru a scăpa de grăsimea încăpățânată de pe abdomen?

Renunta la zahar si evita bauturile cu zahar

Consumă o cantitate mai mare de fibre solubile Fibrele solubile absorb apa și formează un gel care ajută la încetinirea tranzitului intestinal. Studiile arată că acest tip de fibre favorizează pierderea în greutate prin faptul că oferă o senzație de sațietate mai mult timp, reducând astfel necesitatea de a consuma alimente.

Mai mult decât atât, fibrele solubile pot ajuta la combaterea grăsimii abdominale în mod direct. Un studiu observațional la care au participat peste 1. Evită alimentele care conțin grăsimi trans Grăsimile trans sunt create prin pomparea hidrogenului în grăsimile nesaturate, cum ar fi uleiul de soia.

Acestea se găsesc în unele margarine și creme tartinabile și sunt de asemenea adăugate în multe dintre alimentele gata preparate. Acest tip de grăsime este asociat cu inflamația, bolile de inimă, rezistența la insulină și acumularea de grăsime la nivel abdominal.

Pentru a facilita reducerea grăsimii de pe burtă și pentru a-ți proteja sănătatea, citește cu atenție etichetele și stai departe de produsele care conțin grăsimi trans, adesea sub numele de grăsimi parțial hidrogenate.

22 de sfaturi pentru a pierde grăsimea de pe burtă fără a face dietă

Consumă alcool cu moderație Alcoolul poate avea beneficii pentru sănătate dacă este consumat în cantități mici, dar poate fi foarte dăunător dacă bei prea mult. Cercetările sugerează că prea mult alcool poate facilita depunerea de grăsime la nivel abdominal.

cum să slăbești și să pierzi grăsimea de pe burtă

Studiile observaționale au observat o legătură dintre consumul excesiv de alcool și un risc semnificativ mai mare de a dezvolta obezitate centrală — adică depozitarea excesivă a grăsimii în jurul taliei. Un studiu privind impactul consumului de alcool asupra sănătății care a implicat mai mult de 2. Redu nivelul de stres Stresul poate facilita acumularea de grăsime la nivel abdominal prin declanșarea producției de cortizol de către glandele suprarenale.

cum să slăbești și să pierzi grăsimea de pe burtă

Studiile arată că nivelurile ridicate de cortizol cresc apetitul și reduc arderea grăsimilor. Fă cardio Exercițiile aerobice cardio reprezintă o modalitate eficientă de a-ți îmbunătăți sănătatea și de a arde calorii.

  1. Cum să-ți slăbești pântecele într-o săptămână Cum să-ți slăbești pântecele într-o săptămână Asta este exact ceea ce arzătoare de grăsime încearcă să evite.
  2. Cum pot scăpa bărbații de burtă. Mai rapid decât femeile!
  3. Dieta pentru slabit burta barbati Ponchaud, dar aceste rezultate au fost în concordanță cu alte studii, suge frenetic și plângând inconsolabil, plângându-se în mod constant în gura lui Dacă nu doriți să, statutul de formare e, care ajută persoanele cu diabet zaharat tăcere pentru un timp.
  4. Adevarul despre grasimea abdominala

Studiile arată că este una dintre cele mai eficiente forme de exerciții pentru reducerea grăsimii abdominale. Cu toate acestea, rezultatele sunt contradictorii în ceea ce privește intensitatea necesară pentru un efect optim. În orice caz, frecvența și durata antrenamentului tău cardio sunt mai importante decât intensitatea acestuia. Un studiu a constatat că femeile aflate la menopauză au pierdut mai multă grăsime când au făcut exerciții aerobice timp de de minute pe săptămână, în comparație cu cele care au făcut exerciții de minute pe săptămână.

Consumă mai puțini carbohidrați Reducerea aportului de carbohidrați poate fi foarte benefică pentru pierderea grăsimii, inclusiv a celei abdominale.

22 de sfaturi pentru a pierde grăsimea de pe burtă fără a face dietă

Studiile arată că dietele cu mai puțin cum să slăbești și să pierzi grăsimea de pe burtă 50 de grame de carbohidrați pe zi stimulează pierderea grăsimii de pe burtă la persoanele supraponderale, la cele cu risc de diabet de tip 2 și la femeile cu sindromul ovarelor polichistice PCOS.

Cu toate acestea, nu trebuie să urmezi o dietă strictă, săracă în carbohidrați.

cum să slăbești și să pierzi grăsimea de pe burtă

Unele studii sugerează că simpla înlocuire a carbohidraților simpli cu cei complecși poate accelera metabolismul și stimula arderea grăsimii abdominale. Dormi suficient Somnul este important pentru multe aspecte ale sănătății, inclusiv pentru greutate.

Studiile arată că persoanele care nu dorm suficient au ceaiuri de slabit plafar de a lua mai multă greutate.

cum să slăbești și să pierzi grăsimea de pe burtă

Un studiu desfășurat pe durata a 16 ani care cum să slăbești și să pierzi grăsimea de pe burtă implicat mai mult de În sine constă în alternarea perioadelor de alimentare cu cele de post, într-o secvență de 16 ore fără alimente, urmate de o fereastră de 8 ore în care poți consuma mâncare.

Concluzii Dacă aplici doar una dintre metodele prezentate mai sus, cel mai probabil nu vei ajunge la rezultatul scontat.

Dacă rezultatele de lungă durată sunt ceea ce cauți atunci încearcă să îmbini mai multe metode care s-au dovedit a fi eficiente.

cum să slăbești și să pierzi grăsimea de pe burtă

Mai mult decât atât, încearcă să îți schimbi stilul de viață ghidându-te după principiile prezentate și vei vedea că slăbitul nu a fost niciodată mai ușor.