Cura de slabire rapida cu legume si fructe, Uimitoare dietă a indienilor: Slăbești 8 kilograme în 7 zile și elimini toxinele


da poti slabi

Cura de slabire rapida cu legume si fructe cu fructe și legume. Meniu complet pentru 7 zile Primăvara, în special, aceste diete cu fructe și legume ajută organismul să se detoxifice și redau corpului energia pierdută în zilele friguroase de iarnă.

Atenție însă, aceste diete cu fructe și legume nu trebuie ținute perioade îndelungate pentru că nu aduc organismului necesarul de proteine de care atât de mare nevoie. În general, nutriționiștii susțin că dietele bazate pe fructe și legume trebuie să țină între 3 și maximum 7 zile, perioadă în care, în functie de organism, se slăbește între 3 și 5 kg.

Dieta cu fructe și legume. Meniu complet pentru 7 zile Diete cu fructe si legume. Un meniu pentru 7 zile - WOWBiz Uimitoare dietă a indienilor: Slăbești 8 kilograme în 7 zile și elimini toxinele Diete cu fructe si legume!

Diete cu fructe și legume. Ce conține meniul în fiecare zi Iată un exemplu de meniu, pe o săptămână, bazat pe fructe și legume: Ziua 1: Mănâncă doar fructe, în orice cantitate.

arzător de slăbire myslim și grăsime

Poti sa alegi orice fel de fruct, pe care să-l mănânci la orice oră, însă nu ai voie să faci suc de fructe. În această zi trebuie să bei minimum 10 pahare cu apa Ziua 2: Mănâncă doar legume, pe care le poți pregăti cum îți place ție, fierte, crude sau la grătar.

Nu adaugi insa ulei sau smântână. Poti pune sare, piper, zeamă de lămâie și condimente oregano, cimbru, busuioc etc.

dieta prolon

Cantitatea de legume este nelimitată, însă este indicat ca mesele să fie dese. Dacă ești interesat de beneficiile fructelor, vezi ce proprietăți au fructe exotice precum kumquatsjackfruit sau litchi!

vreau sa slabesc barbati

Foloseste urmatoarele 5 minute sa vezi cateva curiozitati despre fructe! Citește mai mult pe wowbiz.

Meniu pe 2 săptămâni Dieta cu ouă fierte: slăbești 10 kilograme în 14 zile! Meniu pe 2 săptămâni Dieta cu ouă fierte sună tentant, mai ales că aceste alimente conferă saţietate pe termen lung, au puţine calorii şi sunt ieftine. Dar ţine cont că fiecare organism reacţionează diferit atunci când are loc o schimbare drastică în regimul alimentar. Chiar dacă regimul presupune consumul a doar câteva categorii de alimente, se pare că acesta are un efect benefic asupra metabolismului.