Dieta indiana menu


Dieta indiana — Slabeste manancand sanatos si apetisant!

Dieta indiană poate fi pentru tine o alegere bună dacă te afli în situația în care îți dorești să slăbești câteva kilograme în plus.

Ce este dieta indiana? Dieta indiana menu dintre regimurile vegetariane cele mai populare din lume; Un mod de slabire sanatos, bazat pe ingrediente proaspete; Un program nutritional concentrat mai ales pe vegetale integrale; O dieta care sustine traditiile si obiceiurile gastronomice indiene; O schema dieitica usor de urmat, cu foarte mari sanse de reusita; Un plan nutritional dedicat celor care vor sa dieta indiana menu kilograme.

Cea mai performanta dieta indiana pentru slabire incorporeaza o combinatie de fructe, legume, cereale si amidonoase, lactate, carne in varianta non-vegetarianauleiuri si grasimi.

Dieta indiana – Slabeste manancand sanatos si apetisant!

Bucataria indiana si-a castigat celebritatea datorita condimentelor, ierburilor aromatice, varietatii si complexitatii aromelor. Si cu toate ca preferintele si dietele difera pe teritoriul Indiei, populatia prefera o alimentatie vegetala.

Regimul traditional: Pe de o parte, pune accentul pe preparate vegetale; Pe de alta parte, reduce consumul de carne. Cu toate acestea, obezitatea incepe sa devina o problema acuta, cuprinzand o mare parte din populatie.

dieta indiana menu

Dar nu e vina dieta indiana menu traditionale, ci a alimentelor procesate care au invadat teritoriul, crescand riscurile maladiilor asociate cu obezitatea, precum diabetul si afectiunile cardiovasculare. Cum functioneaza dieta indiana? In spatele succesului acestui regim foarte in voga la momentul actual, nu se afla de fapt niciun secret. Programul alimentar este accesibil, usor de adaptat zonei geografice si sezonului, bazat pe: Mese hipocalorice; Mancaruri usor de digerat.

Mese dieta indiana menu Regimul poate avea 1. In general, nu atinge aportul caloric necesar si este meritul ingredientelor gustoase care imbata simturile, fara insa sa incarce corpul cu multe calorii.

Dieta indiana. Asa slabesti 8 kilograme in doar 7 zile

Si cu cat meniurile zilnice insumeaza mai putine calorii, cu atat slabirea vine cu pasi mai repezi. Fibrele alimentare, pe de o parte, prelungesc starea de satietate si atenueaza foamea, pe de alta, stimuleaza miscarile dieta indiana menu.

Mancaruri usor de digerat Alimentele in jurul carora se construieste dieta indiana mentine active mecanismele digestive, care, la randul lor, vin in sprijinul metabolismului, resuscitand-ul. De asemenea, include alimente cu un indice glicemic scazut, un avantaj real pentru persoanele cu glicemie ridicata sau care sufera deja de diabet.

DESCOPERĂ: Dieta indiană. Cum slăbești 8 kilograme în 7 zile

Alimente permise in dieta indiana O dieta atat de diferita de modelele europen este celebra pentru condimentele sale si pentru diversitatea retetelor. Ca regula generala, se concentreaza pe alimente vegetale, multe regasite si in regimurile vegane.

In cele ce urmeaza, iti vom prezenta cateva alimente ce fac parte din schema nutritionala care favorizeaza slabirea: Legume Un meniu foarte diversificat va contine: rosii, dovlecei, ceapa, varza, spanac, vinete, ardei, ridichi, cartofi dulci etc.

Dar nu pe toate deodata. Leguminoase Pentru ca o pondere importanta este dedicata proteinelor vegetale, un regim complet va incorpora intotdeauna si: fasole, linte, naut, soia etc.

Cereale integrale Orezul, ovazul, graul, porumbul, quinoa, hrisca etc. Nucifere si seminte Bogate in acizi grasi esentiali, nu pot absenta din alimentatia indiana nici migdalele, nucile pecan, arahidele, fisticul, semintele de susan, de dieta indiana menu etc.

dieta indiana menu

Lactate Atata timp cat nu exista intolerante, ca de pilda la lactoza, sunt binevenite atat laptele, cat si toate produsele derivate din lapte. Uleiuri si grasimi Se vor alege doar variante sanatoase: ulei de masline, de cocos, de arahide, de susan etc.

In retetele indiene le vei regasi frecvent mai ales pentru ca vin cu avantaje de care nu te poti lipsi. Pe de alta parte, muraturile constituie un aliment care dieta de slabire cu apa corpul la detoxifiere.

Condimente E liber la absolut orice condiment si ierburi aromatice, cu accent pe acelea care descriu cel mai bine alimentatia indiana: coriandru, piper negru, turmeric sau cardamom. Aparte ca imbogatesc preparatele cu niste arome pur si simplu nebunesti, se bucura de proprietati antioxidante si antiinflamatorii.

Iar cine se bazează ca va pierde kilograme bune, se poate inspira din lista cu condimente pentru slabit. Pentru hidratare Foarte dieta indiana menu ramane si acest aspect. Multi rateaza obiectivele din cauza unor bauturi care doar aparent se preteaza unei cure de slabire.

Ca sa nu gresesti, foloseste apa plata si minerala, iar ca alternative ceaiurile neindulcite. De asemenea, o parte din aportul de apa il vei lua din legume si fructe.

dieta indiana menu

Cu toate astea, gusturile si mai ales mintea te pot insela, conducandu-te uneori spre alimente de care ar trebui sa stai departe. Printre altele, ajuta la: Activarea metabolismului; Energizarea organismului; Stimulare activitatii cerebrale. Din motive similare, un mic dejun sanatos va contine un mix de carbohidrati, fibre si proteine: Carbohidratii complecsi reprezinta prima sursa disponibila de energie si cea mai de durata.

Se gasesc in legume, fructe si cereale integrale, toate foarte bune furnizoare de fibre, vitamine si minerale.

De pilda, bananele abunda in fibre si potasiu. Fibrele faciliteaza tranzitul intestinal si sporesc senzatia de satietate, contribuind la sanatatea sistemului digestiv. Privit din perspectiva slabirii, regimul indian are nevoie de ele, desi populatia acestei tari nu prea le consuma. Proteinele au efecte similare cu celelalte categorii de nutrienti necesari pentru potolirea foamei si satietate. Pranzul si cina Urmatoarele mese au nevoie de consistenta, fara insa sa se exagereze ca numar de calorii si pastrand acelasi registru lacto-vegetarian.

Pranzul, urmatoarea masa fundamentala in procesul de slabire, de asemenea, dieta indiana menu adeseori lasat dieta indiana menu mai tarziu, cumuland caloriile la cina. Sau se aleg variante nesanatoase, cu scuza activitatilor zilnice care nu lasa timp pentru meniuri echilibrate si nutritive.

Dieta indiana originala GM: meniu pe o saptamana. Ce sa mananci ca sa slabesti 5 kg in 7 zile

La cina, multe persoane se gasesc mancand mai mult decat au nevoie. Poate pentru ca au sarit alte mese importante. Insa ca aport caloric, cina este o masa ce ar trebui sa fie destul de modesta avand in vedere ca spre seara metabolismul isi incetineste activitatea. Pentru a nu lipsi organismul de nutrienti esentiali, cele 2 mese din a doua parte a zilei vor contine neaparat alimente dieta indiana menu, cereale integrale si obisnuitele fructe grasime pe burta si solduri legume: Legumele, excelenta sursa de fibre si micronutrienti, pentru a aduce avantaje reale sanatatii, se pot alege din categorii mixte: radacinoase, cu frunza verde, crucifere etc.

Proteinele sunt esentiale pentru functionarea fiecarei celule.

dieta indiana menu

Insa cum lipsesc sursele animale, pentru ca dieta indiana vegetariana sa nu priveze organismul de aminoacizi esentiali, se vor diversifica proteinele vegetale: lactate, cereale integrale, nucifere, seminte. Insa pentru a atinge si mentine obiectivele, este nevoie de revizuirea micilor gustari dintre mese.

Dieta Indiana Pentru 7 Zile

Cum se intampla in cazul celor 3 mese principale, si gustarile trebuie sa fie hranitoare si sa se bazeze pe ingrediente proaspete. De pilda, in locul dulciurilor, atunci cand poftele-ti dau tarcoale mai ales seara, pregateste un desert pe baza dieta indiana menu fructe proaspete, dar fara adaousuri de frisca, zahar, topping-uri etc.

Orice varianta merge bine atata timp cat are zero adaosuri de zahar si aditivi alimentari, cat are putine calorii, dar multi nutrienti. Dieta indiana Meniu pe 7 zile Avem varianta GM a programului alimentar meniul pe 7 zile pe care se bazeaza dieta indiana: Ziua 1: Fructe Este ziua cea mai grea, deoarece se vor consuma exclusiv fructe.

Parca iti suna a ziua vitaminelor dieta Rina … Poti avea cat de multe mese doresti, cu orice soiuri, fara limite cantitative, mai putin banane, mango si litchi. Totusi, recomandarile se orienteaza spre pepeni rosu si galbencapsuni, mere si citrice.

Daca nu ai observat, au un continut generos de apa, ceea ce va contribui la hidratare.

  • Deși dietele și preferințele oamenilor din India în ceea ce constă mâncarea diferă, mulți dintre aceștia preferă o dieta pe bază de plante.
  • Dieta indiană - Slăbești 8 kg în 7 zile - Reţete Diete
  • Plan de dietă indiană cu conținut scăzut de carbohidrați.
  • Gramar rina | Rina diet, Rina, Dieta

Iar pentru dieta indiana menu, poti folosi oregano si busuioc din belsug. Inseamna fructe si legume la alegere, mai putin cartofii si fara cele 3 tipuri de fructe banane, mango, litchi. Ziua 4: Banane Fructul interzis in primele 3 zile devine vedeta in ziua 4. Doar sa ai pregatite 8 banane. Atatea ai de mancat in aceasta zi, desigur, nu toate la o singura masa, ci dieta indiana menu intre cele 3 mese si 2 gustari. Poti sa-ti iei gandul de la orice alta vegetala.

dieta indiana menu

In plus, mesele principale pot fi acompaniate de cate 1 pahar cu lapte. Iar daca meniul iti pare prea monoton si greu de slabire sadia, 1 farfurie de supa te va ajuta sa dieta indiana menu rutina. Vei manca nu mai putin de 6 rosii circa gdar nu singure. Dieta mai accepta branza slaba ricotta varza, fulgi de ovaz, dar si orez integral, gatit insa cu minim de ulei.

Toate aceste vegetale contin o optima concentratie de fibre, nutrienti care sprijina digestia. Pentru efecte promitatoare, corpul are nevoie de cel putin 2 l de apa.

Scris de: Elena Oceanu Mâncărurile indiene sunt gustoase, sățioase și colorate datorită combinațiilor de condimente folosite FOTO: Shutterstock Dieta indiană, pe lângă faptul că ajută la slăbit, poate preveni anumite boli cronice. Asta pentru că se bazează pe alimente proaspete, întregi — ideale pentru o stare de sănătate optimă. Majoritatea indienilor urmează o dietă vegetariană sau lacto-vegetariană, mai ales din convingeri religioase, hinduismul promovând o astfel de alimentație. Dieta tradițională indiană presupune un aport ridicat de alimente de origine vegetală, precum legume, linte și fructeprecum și un consum redus de carne.

Se vor face la cuptor, in abur, fierte, dar niciodata prajite in ulei. Cat despre salate, vor fi doar putin condimentate. De asemenea, orezul integral are drum liber, dupa modelul zilei precedente.

In schimb, pentru o scadere ponderala vizibila, se va lua o pauza de la fructe, rosii si cartofi. Se pot consuma sucuri de fructe, un mix legume si 1 cana de orez brun. Pranzul va fi ocupat de orez si amestecul de legume, combinatie ce ajuta la dieta indiana menu energiei necesare peste zi. In completarea legumelor bogate in nutrienti, fiecare masa si gustare va fi urmata de sucuri de fructe proaspete, care dieta indiana menu si la detoxifiere.

Retine, e in folosul tau! Pentru ca dieta indiana sau cel putin aceasta versiune GM sa dea rezultate, se recomanda consumul limitat de fructe dulci banane, pere, litchi, mangoprecum si de cartofi albi, rosii, dulci.

Nu e prolific pentru silueta nici alcoolul, ceaiurile indulcite si cafeaua.