Plan de alimentatie pentru definire


Solutia cea mai Simpla cu Rezultatele cele mai Bune pe Termen Lung Calea cea mai simpla pentru a evita dezavantajele planurilor alimentare si a-ti sculpta corpul dorit fara batai de cap e sa te gandesti la ceea ce mananci deja si cum ai putea face e acest lucru un pic mai bine.

Please wait while your request is being verified...

Vorbesc despre imbunatatire treptata. Efectuarea unor mici modificari la ceea ce mananci deja in mod normal si-ti face placere. Unele te ajuta mai mult la sculptarea corpului dorit, altele mai putin, iar altele te chiar incurca.

Dar nici un aliment nu ti-e interzis pentru tot restul vietii si nici un aliment nu e tot ceea ce vei manca de acum inainte. Apoi, pentru a face lucrurile mai placute si a-ti garanta o transformare de durata, gandeste-te la totul ca la un joc.

Recompozitie corporala - Definire si masa musculara in acelasi timp!

Iata un exemplu: Transformarea mic dejunului Etapa 1 Sa presupunem ca mic dejunul tau este o cafea cu frisca si un croissant cu ciocolata. Acesta este punctul de plecare. Nu e o tragedie, dar vrei sa-ti transformi corpul intr-un mai sanatos si mai atragator ai nevoie de o schimbare.

Acum, jocul tau este de a imbunatati micul dejun doar un pic. Etapa 2 Ai putea inlocui croissantul cu o briosa din faina integrala. In plus, iei si un iaurt la iesirea pentru un pic de proteine.

anorexic încearcă să piardă în greutate

Etapa 3 Peste cateva zile in care te obisnuiesti cu etapa a 2-a, decizi ca esti pregatit sa treci la nivelul urmator al jocului si: Inlocuiesti briosa cu granola cu branza cottage sau iaurt grecesc si mai adaugi cateva plan de alimentatie pentru definire colorate peste astea.

Alegi sa bei cafeaua neagra, fara lapte sau zahar. Etapa 4 Alternezi de la o zi la alta intre diverse surse de proteina precum iaurtul si branza cottage, oua pregatite in diferite feluri, carne ramasa de la mesele de seara si altele.

Verdeturile au devenit o parte importanta a micului dejun pe langa sursa de proteine si fructele colorate.

planta naturala pentru a arde burta grasa

Deja joci la nivel de profesionist si schimbarile se vad atat pe corpul tau cat si in energia si buna-dispozitie de zi cu zi. Transformarea pranzului Etapa 1 Sa presupunem ca la inceput obisnuiesti sa mananci pranzul pe fuga la unul dintre restaurantele sau fast-food-urile de pe langa servici — un hamburger sau o shaworma, niste cartofi prajiti, sosuri, poate si un suc pe langa.

Nimic ce te ajuta sa arati mai bine sau sa te bucuri de mai multe sanatate. Etapa 2 Pentru a imbunatati putin aceasta masa: Te duci intr-un loc unde esti destul de sigur ca se foloseste carne adevarata in burgeri. Iti iei si o salata langa burger si poate doar cativa cartofi prajiti.

slăbire ibc

Reduci sau elimini complet sosurile. Iti iei un suc dietetic in loc de unul obisnuit. E mai bine. Etapa 3 Rezultatele te incanta si te simti gata de mai mult, asa ca decizi sa treci la nivelul urmator: Incepi sa comanzi mai de graba piept de remedii pentru pofta dulce, pulpe, aripioare, ficatei, cotlet de porc si alte surse de proteine Alegi plan de alimentatie pentru definire integrala in loc de chiflele tipice sau chiar renunti la ea Te bucuri de mai multa salata, muraturi sau alte verdeturi si nici nu mai simti nevoia de sosuri pe langa.

Poate inca-ti mai iei o cola dietetica dupa masa, dar nu e o problema. Etapa 4 Gasesti un restaurant ce nu gateste carnea in mult ulei sau iti pregatesti mesele de acasa.

Dieta pentru definire

Verdeturile au devenit o componenta importanta si te bucuri de o varietate de ele. Te bucuri de o varietate de condimente si gusturi dar nu din sosuri uleioase in care nu stii ce e bagat.

Ca bautura, apa este tot ce ai nevoie. Ai ajuns deja la obiceiuri sanatoase si le urmezi cu placere, in timp ce vezi corpul tau aratand tot mai bine in oglinda si simti energia de zi cu zi tot mai ridicata.

Transformarea cinei Etapa 1 Sa zicem spre exemplu ca e tocmai ai ajuns acasa dupa o zi plina si incalzesti rapid niste macaroane cu branza luate la pachet, adaugi ketchup si gata. Putin mai tarziu poate bei si o bere sau un pahar de vin.

Un plan alimentar sănătos pentru definire

Etapa 2 Nu te chinui mult mai mult dar: Adaugi cateva proteine in plus cu ajutorul unei pulpe de pui la rotisor cumparata in drum spre casa sau avuta deja in frigider de ziua anterioara. Adaugi o salata pe langa, din cateva maini de verdeata prespalata dintr-o punga. Reduci bauturile alcoolice la o singura portie in majoritatea serilor. Etapa 3 Micile schimbari ce le-ai facut la restul meselor iti permit deja sa plan de alimentatie pentru definire bucuri de mai multa energie si decizi ca poti sa joci la un nivel mai inalt.

pierde burta gras prin pooping

Astfel: Cresti cantitatea de proteine cu mai mult pui. Mananci mai putine paste sau chiar renunti la ele in schimbul unor cartofi copi sau orez fiert.

CUM SĂ MĂNÂNCI DIN TOATE! PLAN DE DEFINIRE

De asemenea, adaugi o salata mare si frumoasa pe langa. Etapa 4 Din nou, jucam la nivel de profesionisti aici: Puiul la rotisor inca este o optiune rapida si comoda, dar acum plan de alimentatie pentru definire alternezi cu niste somon si alte surse de proteine.

scortisoara pentru slabit

Cu experienta dobandita poti pregati o salata delicioasa in mai putin de 5 minute in timp ce gatesti o garnitura sanatoasa de orez, cartofi, quinoa sau altele.

Din cand in cand iti permiti cate un pahar de vin si iti iei timp pentru a-l savura. Chiar poate fi atat de simplu! Daca te afli in etapa 1, tot ce trebuie sa faci este sa tintesti pentru etapa 2. Sau etapa 1. Daca te afli in etapa 2, incearca sa ajungi la 3. Si asa mai deparate.

Dieta pentru definire: cum şi ce consumăm să slăbim?

Cat de departe mergi cu progresul depinde cu totul de ceea ce vrei si ceea ce poti in mod rezonabil acum. Etapa 4 ar putea intampla la doar cateva mese, iar in restul sa fie un amestec de 2 si 3. Si asa e mult mai bine decat sa te stresezi cum un plan alimentar fix in care mananci aceleasi mese de multe ori sub nivelul 4 pentru cateva zile inainte sa revi la nivelul 1.