Slabit mers pe jos. Super program de mers pe jos: 3 saptamani de slabire, pas cu pas


Instrumente de sănătate

Saptamana 1: Pune bazele Luni: Incepe programul prin a-ti cronometra parcurgerea in pas vioi a unei distante de circa 2 km, pe un teren relativ plat. Mergi repede, insa atat cat sa te simti confortabil, fara a forta nota. Aceasta este prima ta tinta.

cumpărați suplimente alimentare cea mai eficienta cura de slabire

Ulterior, mai mergi inca 2 km, in ritmul tau obisnuit, mai agale. Marti: Mergi rapid timp de 10 minute, apoi, pentru alte 5 minute, creste ritmul si mai mult, ca atunci cand esti in intarziere la o intalnire. Incheie printr-o plimbare usoara de minute. Repeta de ori. Miercuri: Pauza.

Plimbarile lungi ajuta silueta! Slabeste mergand pe jos regulat!

Joi: Mergi in pas alert timp de 10 minute, apoi opreste-te pret de cateva respiratii si continua cu o serie de fandari in mers pentru tonifierea coapelor si intarirea fesierilor. Cate 10 pasi pe fiecare picior inainte si apoi inapoi sunt suficienti.

Pentru revenire, mergi incolo si incoace timp de 10 minute, incercand sa tragi cat mai mult aer in piept la fiecare respiratie. Vineri: Pauza.

Putem merge singuri sau in grup, in oras, la tara, pretutindeni. Mersul pe jos este la fel de eficace ca si joggingul alergareain plus, este lipsit de riscurile la care este supus frecvent alergatorul neantrenat suficient repercusiuni asupra coloanei vertebrale, ale talpii piciorului sau tendinite, entorse.

Sambata: Iesi la o plimbare de cel putin 30 de minute, intr-un ritm sustinut, dar nu grabit. Duminica: Pauza. Ceea ce este grozav la acest program este ca poate deveni o rutina pe care o poti mentine parcursul intregii vieti. Nu-ti va veni sa crezi cat de mult ti se vor imbunatati timpul, slabit mers pe jos si nivelul de fitness pe masura ce-l vei relua.

Cât slăbeşti dacă mergi pe jos. Calcule cu arderea caloriilor

Saptamana 2: Ridica stacheta Luni: Seteaza-ti un minut pe cronometru si mergi cu viteza maxima, apoi scade ritmul si plimba-te in pas normal timp de 2 minute. Alterneaza astfel mersul accelerat cu cel moderat de cel putin 10 ori.

Cât trebuie să mergi pe jos ca să slăbești 3 minute Dacă nu mergi pe jos prea des sau nu ești obișnuit cu niciun fel de activitate fizică în general, ia-o mai încet la început. Pe măsură ce corpul tău se acomodează cu mișcarea, poți să mărești intensitatea rutinei. Ultima actualizare: 10 Februarie, Mișcarea este un obiectiv pentru mulți dintre noi. Însă să mergi pe jos ca să slăbești nu este mereu ușor. Problema este faptul că o rutină bine stabilită nu poate fi schimbată peste noapte.

Marti: Mergi in pas vioi timp de 10 minute, apoi sporeste viteza pana la limita maxima, aproape de alergare, pentru alte 10 minute. Incheie cu inca 10 minute de mers sprinten.

fructe si legume care ajuta la slabit rutina de slabire pentru obezi

Miercuri: Alege un teren cu denivelari si mergi in ritm sustinut 15 minute. Acum ca te-ai incalzit, mergi rapid pentru alte 15 minute.

Reproductivă Ești aici: Rețete sănătoase Drumeții pentru pierderea în greutate. Mersul pe jos pentru pierderea în greutate - cât trebuie să mergi pe zi. Cum să slăbești mergând pe jos Pentru a avea o siluetă perfectă, nu este deloc necesar să te epuizezi ore întregi într-o sală înfundată.

Astfel, vei creste viteza de ardere a caloriilor. Joi: Mergi repede timp de 10 minute, apoi in urmatoarele 10 minute iuteste treptat pasul, cat de mult poti, fara slabeste fara dieta alerga. Incheie cu 10 minute de mers sportiv. Vineri: Pauza Sambata: Cronometreaza-te in timp ce parcurgi in pas vioi aceeasi dinstanta de 2 km din prima zi slabit mers pe jos antrenament si verifica daca ti-ai imbunatatit performanta.

Schimbarea te va surprinde!

am 62 de ani si vreau sa slabesc ce pastile sa iei pentru a slabi rapid ieftin

In momentul in care ajungi pe culmea dealului, opreste-te, respira de cateva ori si executa fandari clasice, cate 15 pe fiecare picior. Continua antrenamentul cu mers relaxat, dar inca vioi, pe teren plat, timp de alte 15 minute.

E indicat ca acest exercitiu sa dureze minimum 10 minute. Incheie cu o plimbare pe teren drept in pas moderat — din nou, 10 minute.

🍀 Dieta cu apa 🌊 Poti slabi 12 kg intr-o luna - Eu stiu TV

Miercuri: Alege-ti propriul traseu, alternand mersul in ritm sustinut pe teren plat cu urcusuri in viteza sau variaza treapta de inclinatie la fiecare cateva minute pe banda de alergat. Dedica 40 de minute acestei sesiuni.

  • One moment, please
  • Cât trebuie să mergi pe jos ca să slăbești - Doza de Sănătate

Mergi rapid pret de 15 minute, apoi opreste-te din nou si, timp de 2 minute, realizeaza un set de fandari alternative cu pas inainte. Completeaza antrenamentul cu o plimbare relaxata de cel putin 10 minute.

este de ceai de slăbire în timp ce alăptează cea mai simpla reteta de slabire

Sambata: Acum ar trebui sa te simti si sa fii intr-o forma mult mai buna. Efectueaza testul celor 2 km si vezi cat de mult ti-a scazut timpul de parcurgere, fata de prima zi! Pe langa faptul ca ne ajuta sa ne subtiem silueta, mersul pe jos este, de asemenea, metoda perfecta slabit mers pe jos tine sub control zaharul din sange: studiile arata ca numai 15 minute de mers pe jos dupa masa contribuie la reglarea nivelului glicemiei si la reducerea riscului de diabet zaharat de tip 2.

Natalia Talmacec.